Verhuur

Ons mooie clubhuis is te huur! Ben je op zoek naar een veelzijdige locatie voor een kamp, vergadering of teambuilding-activiteit? Neem dan contact op!

Geïnteresseerd? Op de kalender kan je zien of het gebouw nog beschikbaar is. Klik op de knop hieronder om vrijblijvend een aanvraag te doen!

Ruimtes

Op de begane grond vindt je de deel: een grote (onverwarmde) ruimte waar vroeger het vee stond. In de deel staat ook al het sport/spelmateriaal. Vanuit de deel loop je de hal binnen met daaraan grenzend de keuken, het sanitair en twee ruime lokalen met tafels/banken. Deze zijn opklapbaar. In deze lokalen mag overnacht worden.

Op de verdieping bevindt zich nog één groot lokaal.

Sanitair/keuken

Sanitair: 4 toiletten, een grote wasbak en een douche.

Keuken: hier vindt je een dubbele spoelbak, een groot 6-pits gasfornuis, koffie-apparaat (filter), waterkoker, pannen, keukengerei, etc.

Terrein

Het gebouw beschikt over een groot (afsluitbaar) buitenterrein met daarop een fietsenstalling , 2 grote velden, een verhard gedeelte en een kampvuurplaats. Parkeren kan buiten het terrein, langs de weg.

Omgeving

Ons clubhuis ligt heerlijk vrij en toch vlakbij de afrit van de A30. Het terrein grenst aan weilanden en een bos. De uitgestrekte hei, het centrum van Ede, het zwembad en een intercity-station zijn alle binnen 15 min. met de fiets te bereiken. Meer weten over de omgeving? Op de site bezoek-ede.nl vindt je alle informatie!

De verhuurvoorwaarden vind je hier.