Oudstam (22+ jaar)

De oudstam bestaat uit leden die ’te oud’ zijn voor de roverscouts, maar die het nog wél leuk vinden om regelmatig opkomsten te draaien.

Oudstam

Scouting is een jeugdorganisatie met leden in de leeftijd van kleuter tot ca. 21 jaar oud. Ben je ouder? Dan kan je binnen je scoutingvereniging aan de slag als leiding, bestuurslid of vrijwilliger. Maar… een aantal leden vinden het scoutingspel zelf té leuk om niet meer te doen!

Voor deze leden hebben we de oudstam opgericht: eens per twee weken organiseren we een opkomst voor elkaar. Denk hierbij aan een spel, outdoor koken of het jaarlijks terugkerende zwembadkamp waarin we ons eigen zwembad bouwen.

De meeste leden van de oudstam zijn ook in een andere rol binnen Scouting Jan Hilgers actief en/of al vanaf jonge leeftijd lid.