Lid worden

Lijkt het je ook leuk om lid te worden van Scouting Jan Hilgers? Of lijkt het je super om leiding te geven aan een enthousiaste groep kinderen? Word dan lid van Scouting Jan Hilgers!

Wil je lid worden, let dan op het volgende:
Contributie en kampgeld

Ieder lid van Scouting Jan Hilgers betaalt evenveel contributie, te weten € 12,50 per maand.

De kampen staan financieel los van de contributie. De kosten voor een zomerkamp zijn standaard €100,- Dit kan per speltak per jaar een beetje verschillen omdat met name de accommodatie en reiskosten (vooral bij de oudere speltakken) kunnen variëren. In het kampgeld inbegrepen zitten alle kosten voor het kamp zoals: eten en drinken, activiteiten, terrein/blokhuthuur, verzekering en reiskosten.

De speltakken organiseren ook 1 of 2 weekendkampen per jaar, de kosten hiervan variëren per speltak en per weekendkamp. (een deel van) Het kampgeld wordt vaak bij opgave van te voren betaald. Dit is met name bedoeld om de aanbetaling voor de accommodatie te betalen.

Voor meer informatie over de contributie kan je terecht bij de Penningmeester: penningmeester@scoutingjanhilgers.nl.

Hoe schrijf ik me in?

Ben je 3 x wezen kijken (of weet je al eerder dat je lid wil worden)? Vraag dan een inschrijfformulier bij je leiding. Het ingevulde formulier geef je aan je leiding terug. Vanaf de eerste volledige maand dat je lid bent betaal je contributie.